Post by celicorsainie on Feb 28, 2022 11:17:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle: Diamond Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle: Diamond Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle: Diamond Star 2022 version ▞▞▞
Takk for dette spillet, jeg liker det
Det er et fint spill å fordrive mesteparten av tiden, til de som har brutt opp i kjærlighet hjelper det deg å glemme det beståtte. Jeg elsker det. Gud for engniers***** Takk.
Utbrent stressspill, så avslappende
Pf
😂
Noen få annonser
Spillet ditt er vest
Jeg ga den én stjerne av en enkel grunn. Hvorfor må jeg se en annonse bare for å kunne rotere blokker? Avinstallert.
Block Puzzle: Diamond Star Пъзели xqaw
Dumt spill .. lar meg ikke spille daglig utfordring for denne måneden oktober .. og flere andre måneder .. hvis det er 0 stjerner gir jeg -10 0 stjerner ..
beste
Veldig dårlig
veldig avslappende, jeg liker dette spillet takk
Veldig gøy og kan være utfordrende.
Veldig bra, spesielt når du kan rotere puslespillet. Jeg håper at du gjør det mulig å rotere speilvendt
Puzzle de Bloc: Diamant Star Réflexion digu
£@;;=£@😈😆 😆😄😑😅
Er kjempebra spill
Jeg spiller dette som en tidligere tid 😂 Jeg liker dette veldig godt 🤣
Blok Bulmaca: Elmas Yıldız Bulmaca han
Block Puzzle: Diamond Star Слагалице nxp
Bra time pass-spill
Bowling Crew — 3D bowling game खेलकूद vln
DETTE EN FLOTT QPP NÅR JEG IKKE HAR INTERNETT, JEG BRUKTE DEN, OG DEN VIL IKKE TA NOEN DATA ELLER NETTVERKKOBLING VELDIG BRA APP JEG HÅPER DU KAN FORBEDRE DEN TAKK.
Veldig fine spill
Hyggelig
Thanksthe m ikke i stand g nei min topp det til m
De løy om gratis rotasjoner, hvis du med gratis mener se en annonse hver gang du trenger å rotere! Veldig dårlig for oss puslespillfans! La også nettopp merke til Solicits for 5 stjerner hvis du gjør noe mindre enn 5. Ta vare alle sammen!
Halvt sjalu en inn
Spillet er morsomt, og er bra for en persons sinn. Det gir ro og fargene er en fryd å se på flisene. Tusen takk
GOD
🌟🌟🌟
--/
Fantastisk vakkert Block puslespill takk, så mye og tusen takk for den vakre meldingen din også, og tusen takk for oppdateringen God trygg og sunn ferie👍👍😀😀🌹🌹❤️❤️
Tid praktisk
Cukup lumayan
Jeg elsker det. Akkurat når du tror du har fått det ned, fanger det deg. Litt tankeløs, men jeg trenger det noen ganger.
Jeg spilte blokk puslespill diamant og i dag gikk noe galt... spillet er borte og kan ikke lastes ned igjen 😒 😕
Ikke så veldig bra, men jeg er fornøyd med dette spillet 🙄❤
Flott å se med god grafikk
Veldig bra og underholdende. Det gir deg muligheten til å tenke og bevege deg klokt.
Supert spill👌🏻 Jeg elsket dette ❤️